سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهندس محی الدین اله دادی
 
آخرین مطالب
لینک دوستان من

با مشایی موافقم

مشایی:وقتی آقای احمدی نژاد آمد، رسانه های خارجی گفتند که او بوی خمینی (ره) می دهد. دولتی سر کار آمد که با قدرت از ارزش ها دفاع کرده و برای خدمت شب و روز نمی شناسد و حالا حاصل عملکردش گاه با دو برابر زمان گذشته از دولت های دیگر و گاه با تمام زمان سپری شده از پیروزی انقلاب اسلامی و گاه با تمام تاریخ معاصر برابری می کند، خوب اینکه بد نیست، بلکه خیلی هم خوب است و اثبات می کند که با پافشاری بر ارزش ها بهتر می شود کشور را اداره کرد و بیشتر کار کرد و نظریات خلاف این، جعلی و غلط است .

http://www.president.ir/fa/43548

با این جملات آقای مشایی کاملا موافق هستم که میگوید حاصل عملکرد دکتر احمدی نژاد گاه با دو برابر زمان گذشته از دولت های دیگر و گاه با تمام زمان سپری شده از پیروزی انقلاب اسلامی و گاه با تمام تاریخ معاصر برابری می کند.


دکتر احمدی نژاد با شعار عدالت وارد میدان شد و مورد حمایت عدالت طلبان قرار گرفت. دستاورد های این دولت که باعث تمایز آن با دولت های قبلی و برتری آن با تمام تاریخ معاصر می باشد را به شرح ذیل بیان میکنم.


1-      اعلام اسامی مفسدان اقتصادی:دکتر احمدی نژاد بارها اعلام کردند که لیست مفسدان اقتصادی در جیبشان است و به موقع اسامی آنها را فاش خواهد کرد و آنها را رسوا خواهد کرد.این اسامی از جیب دکتر بیرون نیامد ولی در عوض بزرگترین اختلاس تاریخ ایران در این دولت رخ داد.پس در این مورد عملکرد دولت با کل تاریخ ایران برابری میکند.

2-      سهام عدالت: در کل تاریخ ایران کسی به مردم سهام عدالت نداده بود و این دولت شجاعانه سهام های یک میلیون تومانی کارخانجات ورشکسته را به مردم واگذار کرد،سهام هایی که نه می توان فروخت،نه می توان خرید و نه می توان سود آن را دریافت کرد،در طول 7 سال فقط یک بار سود آن به عده ای از روستاییان پرداخت شد،آن هم درست قبل از انتخابات 88 که به هیچ وجه جنبه انتخاباتی نداشت.

3-      هدیه به نوزادان: برای اولین بار در تاریخ ایران هدیه ای یک میلیون تومانی به نوزادان پرداخت شد آن هم فقط چند ماه که بعد از آن قطع شد،این یک میلیون تومان هم مانند یک میلیون تومان سهام عدالت است که بود و نبود آن فرقی به حال مردم ندارد.

4-       فرستادن پیام تبریک به اوباما: چطور ما با کشوری دشمنی داریم و هر روز و شب مرگ بر آمریکا از دهان این مردم نمی افتد ولی ریاست محترم جمهوری پیروزی رئیس جمهور این دشمن بزرگ را به او تبریک میگوید؟این نمونه هم در زمان سپری شده از پیروزی انقلاب تا الان اولین مورد است.

5-      تورم: گرانی روز به روز که چه عرض کنم گرانی های ساعتی یکی دیگر از دستاوردهای این دولت می باشد که بخشی از آن ناشی از تحریم ها می باشد که رئیس محترم جمهور در کنفرانس خبری اعتراف کردند که تحریم ها باعث گرانی و آشفتگی بازار ارز و غیره شده است و بخش دیگر تورم ناشی از درست اجرا نشدن قانون هدفمندی یارانه ها می باشد که به دلیل عدم پرداخت یارانه به بخش تولید باعث گران شدن تولیدات داخل گردید.

6-      ببیکاری: از دستاورد های دیگر این دولت بیکاری روز افزون می باشد که نه تنها بیکاران شغلی پیدا نمیکنند،بلکه کسانی که هم شغل داشتند به دلیل تعطیلی کارخانه ها از کار بیکار شده اند.پس وعده های ایجاد شغل های میلیونی توسط دولت محقق نشد.

7-      مسکن مهر: با پروژه مسکن مهر تمام کسانی که مسکن نداشتند به لطف این دولت صاحب سرپناه شدند و دیگر هیچ مستاجری وجود ندارد،فقط این مسکن ها مشکلاتی دارند،از جمله این مشکلات که خیلی هم مهم نیستند می توان به پیشرفت کم و سرعت کم ساخت و سازها اشاره کرد،پروژه مسکن مهر 17000 واحدی پس از 4 سال یک واحدش هم تکمیل نشده است که بتوان در ان زندگی کرد.

8-      سوال از رئیس جمهور: طرح سوال از رئیس‌جمهور در 30 سال گذشته در نظام جمهوری اسلامی ایران یعنی در هشت دوره مجلس سابقه نداشته است و روسای جمهور هیچ‌گاه مورد سوال نمایندگان مجلس واقع نشدند و این هم نمونه دیگر از تمایز این دولت با دولت های قبلی.

9-      از دیگر دستاورد ها و عملکرد های این دولت می توان به جریان معاون اولی مشایی،عزل پی در پی وزرا،عزل وزیر در سفر،قهر و خانه نشینی،زمین های 1000 متری،به استادیوم رفتن بانوان،افزایش نقدینگی،فرار مدیر عامل بانک ملی و...اشاره کرد.


[ چهارشنبه 91/9/8 ] [ 11:37 صبح ] [ محی الدین اله دادی ] [ نظرات دوستان () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 95
کل بازدیدها: 1334722