سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهندس محی الدین اله دادی
 
آخرین مطالب
لینک دوستان من

رحیمی

رحیمی در سال 85: اگر بنا بود بعد از پیامبر (ص)، پیامبری بیاید آن، احمدی نژاد بود!

روزنامه مردم سالاری در گزارشی نوشت، هفدهم خرداد ماه 1385، رئیس دیوان محاسبات که مسوول ارائه آمار تخلفات دولتی بود، با خشنودی اعلام کرد که «مدیران دولت نهم پاکدامن هستند و بدین سبب امسال آمار تخلفات ارائه نمی‌دهیم» اما این سخن رحیمی در مقابل سخن دیگرش بسیار متعادل بود.

شاه بیت اظهارات او این جمله بود که «یکی از مسلمانان سوریه معتقد بود اگر بنا بود بعد از پیامبر (ص)، پیامبری بیاید آن، احمدی نژاد بود»!

این جمله در جلسه همایش مدیران دیوان محاسبات و در حضور شخص احمدی نژاد بیان شد اما در زمان بیان هیچ اعتراضی به آن صورت نگرفت؛ البته محمود احمدی نژاد روز بعد از انتشار خبر این سخنرانی به قزوین سفر کرد و گفت: ما مقدمه یک اتفاق بزرگ هستیم!

بعد از انتشار سخنان محمدرضا رحیمی واضح بود که اعتراضات به این سخنان از هر سو به گوش برسد، چه اینکه این سخنان را کسی گفته بود که وظیفه نظارت و مقابله با تخلفات دولتی را بر عهده داشت و معلوم است که با چنین نگاهی، عملکردش چگونه خواهد بود، ضمن آن که در آنروزها هنوز این سخنان عادی نشده بود و بسیاری اعتقاد داشتند که چنین ادعاهایی ضربات جبران ناپذیری به اعتماد عمومی و اعتقادات دینی وارد می‌سازد.

محمدرضا رحیمی پس از این جریان همچنان رئیس دیوان محاسبات ماند تا سال 1387 که به عنوان معاون حقوقی پارلمانی احمدی نژاد انتخاب شد و سپس 3 ماه پس از انتخابات سال 1388 در 22 شهریور ماه توسط محمود احمدی نژاد به سمت معاون اولی منصوب شد!


[ جمعه 91/3/19 ] [ 2:7 عصر ] [ محی الدین اله دادی ] [ نظرات دوستان () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 95
کل بازدیدها: 1334729